Expeditions: A MudRunner Game (Windows)
Ge dig ut på ständigt belönande vetenskapliga expeditioner där du anpassar dig till naturens utmaningar och löser mysterierna i okända länder ensam eller med andra spelare. Ge dig ut i den vidsträckta vildmarken med torra öknar och oländiga skogar till de brantaste bergen, fulla av dolda skatter och glömda ruiner. Led forskningsuppdrag när du kör en mängd olika terrängfordon genom förrädiska stigar och använder avancerad teknik och högteknologiska verktyg för att övervinna hinder. Bygg och hantera din bas och utrusta dina fordon med viktiga prylar som drönare eller skannrar för att säkerställa din framgång i naturen. Anlita ett team med förstklassiga experter för att förbättra dina färdigheter på fältet och öppna upp nya möjligheter för utforskning. ● Ge dig av för att utforska vildmarken och samarbeta för att göra det lättare, med upp till 4 spelare i coop-läge. Dela dina resurser, samla på dig kunskap och gör vetenskapliga framsteg tillsammans. ● Upplev en ny version av det mest avancerade fysikbaserade offroad-äventyret från skaparna av MudRunner och SnowRunner. ● Planera din färdväg genom att flyga över landskapet med din spaningsdrönare, använd din metalldetektor och kameradrönare för att hitta gömställen med värdefull utrustning. ● Kartlägg extrema landskap med fordonets arsenal av avancerade prylar, som att plantera ankare för att klättra uppför svåra sluttningar eller aktivera ekolod för att undersöka vattendjupet. ● Hantera ditt läger genom att bygga forskningsstrukturer och anlita experter för att låsa upp nya färdigheter och möjligheter under dina expeditioner.