Sea Horizon
Ge dig ut på ett farofyllt äventyr i klassisk rollspelsstil där du för handlingen framåt med tärningskast och kort som bestämmer ditt öde I Sea Horizons spelvärld räknas varje steg du tar på en resa späckad av äventyr och faror! Sea Horizon är ett rougelike, turbaserat rollspel i fågelperspektiv med 3D-grafik och en hexrutnätskarta som förändras varje gång du ger dig ut på ett nytt äventyr i Myrihyns övärld. Välj mellan en mängd olika spelkaraktärer som alla har sin unika bakgrundshistoria och personliga motivationsgrunder. Planera en rutt genom olika landskap och förrädiska hav, utrusta dina vapen, hantera din hunger och hälsa, väg riskerna mot de potentiella belöning som varje sidouppdrag kan ge, aktivera välsignelser som hjälper dig på vägen och gör livsavgörande val i strid!