Reverie: Sweet As Edition
ÖDET KALLAR DEN MINST TROLIGA AV HJÄLTAR Rädda en ö i fara under en barndomssemester. Med rastlösa andar som hotar Toromi Islands invånares säkerhet måste Tai färdas genom farliga grottor och genom olika miljöer för att lugna andarna. Allt detta under en sommarsemester! Reverie är ett action-äventyrsspel som utspelar sig på en fiktiv ö i Nya Zeeland som är inspirerat av legenden om Maui och jättefisken där halvguden själv fiskar upp den norra ön med en kraftfull fiskekrok.