World of Tanks Modern Armor – Historiens dån
Slit sönder allt motstånd! M4A2Ee Ripper är en variant av den ikoniska Sherman i en historiskt inspirerad krigsmålning. Det här samlarobjektet vars eldhastighet sliter fienden i stycken. Paketet Historiens dån ger dig även värdefulla boosters och Premiumdagar som ökar dina inkomster i strid. Det här DLC-paketet för World of Tanks Modern Armor innehåller: - M4A2E3 Ripper, amerikansk medeltung stridsvagn, klass V - 7 dagar Premiumkonto - 3× Vagnserfarenhetsboosters (10 st) - 4× Boosters för vagnschefserfarenhet (10 st) - 1.5× Silverboosters (10 st) OBS: Alla Premiumvagnar kommer med en garageplats och en blandad uppsättning standard- och Premiumammunition.