World of Tanks Modern Armor – Övermäktigt vilddjur
När Warlord Panther smyger över slagfältet flyr alla för dess kraft! Den här japanska medeltunga stridsvagnen skrämmer slag på alla fiender från Andra Världskriget med sin rörlighet och höga skadepotential. Ingen undkommer jägaren! Paketet Övermäktigt vilddjur ger dig även värdefulla boosters och Premiumdagar som ökar dina inkomster i strid. Det här DLC-paketet för World of Tanks Modern Armor innehåller: - Warlord Panther, japansk medeltung stridsvagn, klass VII - 7 dagar Premiumkonto - 4× Boosters för vagnserfarenhet (10 st) - 8× Boosters för vagnschefserfarenhet (10 st) - 1.5× Silverboosters (10 st) OBS: Alla Premiumvagnar kommer med en garageplats och en blandad uppsättning standard- och Premiumammunition.