Air Twister
Ta en flygtur i Air Twister - det nya fullskaliga rail shooter-spelet skapat av den legendariske arkadspelutvecklaren Yu Suzuki! Ta på dig rollen som prinsessan Arch och hjälp henne att försvara sin värld, AIR, från Vanguards storskaliga invasion. I likhet med Suzukis oerhört framgångsrika Space Harrier-serie, kommer du att möta en mångfald av kreativt utformade fiender och utmanande bossar. Men det är ingen fara, du kan lita på dina vingfästen och målsökande missilavfyrande armborst. Utforska olika sorters vapenuppgraderingar och specialmanövrar som du kan låsa upp efter varje omgång. Eller utmana dig själv i flera andra spellägen, som till exempel turboläge eller Boss Rush. Njut även av det fängslande rockopera-soundtracket, som komponerats av den nederländska artisten Valensia, medan du svävar högt genom skyarna i de olika vackert utformade världarna.