ViewAppSimulering
Ute nu! Bli spårvagnsförare, så hoppa in i hytten för den ultimata upplevelsen av att köra spårvagn i Deluxe-utgåvan av City Transport Simulator: Tram! Förutom de tre verkliga spårvagnarna som ingår i standardutgåvan (ULF B1, R2.2b eller ULF A1) innehåller Deluxe-utgåvan även StadtRegioTram och Type D Vienna! Ta dig fram på Tramaus gator, transportera dina passagerare enligt tidtabell och skapa dina egna spårvagnsrutter för att bygga upp ett fullt fungerande och effektivt spårvagnsnät. Karriärläge Bli driftchef för hela spårvagnsnätet i karriärläget! Från en blygsam början och med begränsade resurser kan du starta en helt ny, helt anpassningsbar spårvagnsverksamhet. När du hämtar och lämnar dina passagerare i tid och utför andra uppgifter tjänar du XP för att stiga i nivå och låsa upp fler operativa resurser. Använd dessa nya resurser för att bygga ut dina spårvagnslinjer, öka din fordonsflotta och arbeta för att bygga ett sammanlänkat spårvagnsnätverk som sträcker sig över hela staden. Sandlådeläge Inga förväntningar, ingen press, bara en avslappnad spårvagnskörning. Upplev den fotorealistiska grafiken och den verklighetstrogna spårvagnsfysiken, dag som natt. Skapa spårvagnslinjer utan begränsningar och transportera dina passagerare hur du vill. Ta ut dina spårvagnar på en tur och kör enligt tidtabellerna: en helt klassisk spårvagnsupplevelse. Välkommen till Tramau Tramau är inspirerad av städer i södra Tyskland och är en transitvänlig stad som blandar historisk charm med framåtblickande innovation. Njut av det roliga med att skapa ett livligt, effektivt spårvagnsnätverk medan du beundrar stadens silhuett, som är kantad av landmärken, inklusive en majestätisk katedral som står som ett bevis på Tramaus rika kulturarv.