KlabaterSimulering
Legend of Keepers: In this original mix of Dungeon Management and Roguelite, you will lead your career as a Dungeon Manager! RogueDefender Each run will be different but players will keep some of their Master's bonuses between runs. Like we've already mentioned, our game is a mix between Roguelite and Dungeon Management. How did we achieve that? By running many tests to find the perfect balance between management and dungeon phases!" Dungeon Phase First, you will have to plan your defense against a group of adventurers. Check their stats and resistances, then place the best traps and monsters to defeat them! When you think your dungeon is ready, let the crawl begin! You will then be able to watch those heroes die! It's a reversed dungeon crawler: heroes will move through your dungeon and will trigger the traps you placed. When a group of adventurers encounters a group of monsters you positioned in your dungeon, a turn-based fight will happen! Includes all add-ons: Legend of Keepers: Soul Smugglers Legend of Keepers: Feed the Troll Legend of Keepers: Return of the Goddess Legend of Keepers: Supporter Pack Ruinarch: Evil overlord simulator with a focus on story generation. There are many ways to be evil. Choose from three overlord Archetypes - each one provides you with a different playstyle. Do you want to focus on sheer destruction or are you into a more subtle puppetmaster approach? You can experiment by combining destructive spells. The easiest way to wipe out villagers is to simply cast powerful spells like Earthquakes, Lightning and more. But what happens when you hurl a meteor at a poisonous puddle? Poisonous meteor explosions, that's what! And that's just one of the many nefarious ways that you can combine elemental interactions. You can afflict villagers with flaws. Sure, you could just destroy the world with ice and fire, but the real fun begins when you meddle with villager lives to put them into compelling and tragic situations! Afflict an annoying husband with Unfaithfulness and then watch the fireworks once you tell his wife of his misdeeds. You can spawn monsters to kidnap and harass villagers. You can snatch or seize a roaming monster and then breed it in your Kennel. This will allow you to summon them as part of your monster parties. Create monster parties to snatch Villagers or raid Villages. You can spread malicious info. Your Beholder Structure allows you to spawn Eyes all over the world to gather information. You've seen a Knight steal a Shaman's Potion? Store it as an Intel and then tell the Shaman about it!