HITMAN World of Assassination Part One
Bli den ultimata lönnmördaren. BLI AGENT 47 Svida om för en spionthriller som sätter alla dina dödliga färdigheter på prov. GÖR EGNA PLANER Ditt farligaste vapen är din egen fantasi. Lås upp ny utrustning och spela om uppdragen för att lyckas ännu bättre. WORLD OF ASSASSINATION Besök en levande värld full av spännande karaktärer och gyllene tillfällen. Del ett av HITMAN World of Assassination innehåller: - 6 ikoniska HITMAN-platser: Paris, Sapienza, Marrakech, Bangkok, Colorado and Hokkaido - HITMAN GOTY Edition-innehåll: Bonuskampanjen Patient Zero och 3 Themed Escalation Contracts med dräkt- och vapenbelöningar Det här ger inte tillgång till spellägena Freelancer eller VR. Du har möjlighet att uppgradera och få tillgång till hela World of Assassination.