Leo & Mia: Animal Rescue
Ge dig ut på ett äventyr för att rädda vilda djur från tjuvjägare och andra faror! Ge dig ut på spännande uppdrag för att hjälpa elefanter, giraffer, lejon och många fler arter att överleva farorna på savannen! Leo är tillbaka! - Vår tappra katt från Leo: The Firefighter Cat är tillbaka för ett helt nytt uppdrag! Med hjälp av Mia är Leo nu en modig djurräddare! Ett helt nytt Leoäventyr - Spela som Leo eller Mia och utforska olika terränger, inklusive savannen, mangroveskogarna och bergen med ditt "bigevär" och ditt hängflygplan. Ta hand om utrotningshotade djur i ditt räddningscenter. Rädda & samla - Kämpa mot tjuvjägare och rädda djur i fara i över 15 unika uppdrag. Glöm inte din kamera för att ta bilder av de sötaste djuren till ditt personliga fotogalleri! Djurens konung - Lås upp nya skins för dina hjältar samtidigt som du arbetar som en lojal djurräddare.