1 blått klot
1 blått klot som ökar din maxhälsa med 1 000 poäng. OBS: Det finns 14 blå klot i spelet. Du kan inte ha fler än 14 blå klot (20 000 hälsopoäng) även om du skulle köpa extra blå klot.