Scourge of Undeath Xbox Promo Pack
Ett mörker sprider sig bland de dolklika klippspetsarna i Dragonbone Vale. Den som vågar ge sig in i denna glömda drakkyrkogård kan inte räkna med att överleva, och det är därför som materialen i detta gratispaket är livsavgörande för alla som beslutar sig för att utmana ödet. Detta paket innehåller följande: - 25 Companion Upgrade Tokens - 25 Chest Reroll Tokens - Título: Scourge of the Undead - 1 Stone of Health - 5 Scrolls of Life Det här paketet kan bara köpas en gång per konto. Paketinnehållet kan endast hämtas för en karaktär per konto.