Zombie Vikings
Nowy hit twórców przeboju indie: Stick It to The Man! Krwawa walka z udziałem od 1 do 4 graczy w trybie współpracy. Dołącz do śmiertelnie zabawnej przygody w grze Zombie Vikings. Gnijący oddział wyrusza na misję w fantastyczne światy, a celem jest odzyskanie zaginionego oka Odyna. Wciel się w najokrutniejszych wikingów Skandynawii — oto Gunborg, Seagurd, Hedgy i Caw-kaa. Przerąb drogę przez piernikowe bagna Molgagi! Przebrnij przez trzewia Węża Midgaardu! Walcz z gigantycznym drobiem! Główne zalety - Awantura przygodowa dla 1–4 graczy w trybie co-op - Tryb jednoosobowy oraz wieloosobowy online/offline - Autor: Zach Weinersmith (SMBC Comics) - Ponad 25 poziomów w 8 światach. 5 aren bitewnych! - Do wyboru 4 wikingów zombie o unikalnych umiejętnościach - Ponad 40 broni do odblokowania. Wypróbuj Stinknir lub Cios Tępej Ryby! - Zbieraj runy wikingów, by nabyć nowe umiejętności. Stwórz własny styl gry! - Połącz swoich znajomych w gigantycznego megazombie. Współpraca popłaca!