Ball Blast
Dziki deszcz odbijających się skał spada w dół — ruszaj szybko, strzelaj jeszcze szybciej! Każda skała ma numer — traf ją tyle razy i bum! dzieli się na dwie skały z połową numeru i podwójną prędkością, zamieniając pole w pędzący chaos! Graj solo lub ze znajomym dla podwójnej siły ognia. Pokonuj setki poziomów, przetrwaj niekończące się fale i wspinaj się na światową tabelę wyników! Zbieraj monety i odblokowuj nowe działa: szeroko rozpraszający shotgun, wracający bumerang oraz wirujące tarcze pił, które tną spadające skały. Ulepszaj dopalacze, takie jak przeszywająca wiązka lasera, wybuchowe drony i potężne fale uderzeniowe, by w mgnieniu oka zmiatać całe fale! Funkcje: - CO-OP: Połącz siły ze znajomym i wspólnie odpieraj spadające skały! - Rankingi online: Przetrwaj jak najdłużej i zdobądź najlepszy wynik na świecie! - Potężne działa: Wybieraj między podstawowym, shotgunem, bumerangiem i piłą! - Dewastujące moce: Kupuj i ulepszaj zdolności, by niszczyć wszystko! - Specjalne poziomy: Pokonuj epickich bossów i chroń most przed zniszczeniem! - Regrywalność: Setki unikalnych poziomów i wyzwań! Skały nie przestaną się odbijać — gotów dalej je wysadzać?