WUCHANG: Fallen Feathers Deluxe Edition – Pakiet Premierowy
WUCHANG: Fallen Feathers Deluxe Edition – Pakiet Premierowy zawiera: - Grę podstawową WUCHANG: Fallen Feathers 4 stroje: - Tygrys Fortuny - Odrodzenie Smoka - Szata Rytuału Duszy - Władca z Regaliami 4 bronie: - Spojrzenie Strażnika (miecz) - Smoczą Lancę (włócznia) - Wieczną Suwerenność (dwa miecze) - Księżycowego Smoka (miecz) 2 przedmioty do ulepszenia umiejętności: - 1 Krew Changhong do ulepszenia umiejętności (Duża) - Dojrzała Czerwona Rtęć do ulepszenia umiejętności (mała) - *Oferta premierowa *Oferta premierowa kończy się 30 lipca 2025 r. WUCHANG: Fallen Feathers to gra RPG akcji w stylu soulslike, rozgrywająca się w krainie Shu podczas mrocznych i burzliwych rządów późnej dynastii Ming, nękanych walczącymi frakcjami i tajemniczą chorobą rodzącą potworne stworzenia. Wciel się w Wuchang, utalentowaną piracką wojowniczkę dotkniętą amnezją, która musi zmierzyć się z niepewnością własnej przeszłości i przerażającą chorobą, pierzeniem. Eksploruj głębiny Shu, ulepszając swój arsenał i opanowując nowe umiejętności zebrane od poległych wrogów. Rozwijaj swój styl walki, poświęcając nieuchwytną czerwoną rtęć. Wzmacniaj broń w swoim repertuarze za pomocą potężnych zaklęć oferujących unikalne podejście do walki i strategii dopasowane do twojego stylu gry. Walcz z groteskowymi obrzydlistwami, czerpiąc ze starożytnej wiedzy, aby rzucić wyzwanie pełzającej ciemności, która zagraża ludzkości. Twoje poszukiwania prawdy poprowadzą cię przez zapomniane świątynie, zarośnięte ruiny i ścieżki pełne niebezpieczeństw. Gdy będziesz składać w całość utracone wspomnienia Wuchang, twoje wybory doprowadzą cię do jednego z kilku zakończeń – każde z nich zależy od podjętych decyzji, odkrytych tajemnic i sojuszników, którym postanowisz zaufać. Zanurz się w bogatej fabule, dynamicznym systemie walki i zapierającej dech w piersiach oprawie wizualnej, które oferują niezapomnianą przygodę w krainie spowitej chaosem i śmiercią. Los krainy spoczywa w twoich rękach.