Skelethrone: The Chronicles of Ericona - Complete Edition
Ta edycja zawiera Skelethrone: The Chronicles of Ericona oraz The Jewel in the Skull DLC. Wciel się w rolę Dereka Ericony, lorda przeznaczonego na śmierć przez zdradę, który uniknął jej na rzecz bardziej ponurego losu. Czeka cię wspaniała przygoda inspirowana soulslike grami. Krwiożercze potwory, boskie stworzenia i epickie bitwy z bossami. Fabuła gry jest kształtowana przez wybory, które zdefiniują twoją podróż. DLC: Wyrusz na tajemniczą przygodę, w której cienie przeszłości przeplatają się z zagrożeniami teraźniejszości. Wyruszysz do labiryntowego statku szalonego geniusza Mardeka w poszukiwaniu legendarnego artefaktu - „Klejnotu w Czaszce”. Korzystając z tego artefaktu, możesz wejść do Świata Duchów i odkryć prawdę o Demagrassie, bracie królowej Aurory, którego los jest owiany tajemnicą i intrygą.