Skelethrone: The Chronicles of Ericona - The Jewel in the Skull
Wyrusz na tajemniczą przygodę, w której cienie przeszłości przeplatają się z zagrożeniami teraźniejszości. Wyruszysz do labiryntowego statku szalonego geniusza Mardeka w poszukiwaniu legendarnego artefaktu - „Klejnotu w Czaszce”. Korzystając z tego artefaktu, możesz wejść do Świata Duchów i odkryć prawdę o Demagrassie, bracie królowej Aurory, którego los jest owiany tajemnicą i intrygą. Miej się jednak na baczności! Statek Mardka to nie tylko żelazny kadłub, ale żywy koszmar, w którym każdy krok może być twoim ostatnim. Każdy krok prowadzi do niebezpiecznych pułapek, potworów i eksperymentów szalonych naukowców. Czy uważasz, że masz to, czego potrzeba, aby wkroczyć na chwiejną linię między światami, rzucić wyzwanie samemu przeznaczeniu i odkryć tajemnicę, która może zmienić twoje życie na zawsze? Nadszedł czas, aby dokonać wyboru, ponieważ „Klejnot w czaszce” czeka nie tylko na poszukiwacza przygód, ale także na tego, kto odważy się spojrzeć w otchłań i nie zawahać się. DLC zapewnia dostęp do następującej nowej zawartości: - 4 nowe biomy - Ponad 20 nowych wrogów - 5 unikalnych bossów - Nowe bronie i wyposażenie Jak mogę uzyskać dostęp do nowych treści? To DLC jest płynnie wplecione w główną grę. Nowe regiony można eksplorować na następujące sposoby: - Podczas przechodzenia głównego wątku fabularnego po osiągnięciu kluczowego punktu. - Po pokonaniu finałowego bossa, bez konieczności rozpoczynania Nowej Gry+. Zanurz się w nowych krainach, odkryj tajemnice przeszłości i odkryj prawdę kryjącą się za zasłoną Świata Duchów!