Wingspan Oceania Deluxe Upgrade Pack
Ten pakiet zawiera: WINGSPAN (Na Skrzydłach): Ptaki Europy WINGSPAN (Na Skrzydłach): Ptaki Oceanii Sezonowy Zestaw Dekoracyjny Zestaw Dekoracyjny "Puszcze Świata" Wingspan (Na skrzydłach): Ptaki Europy zabierze Cię na inny kontynent. Zgłąb różnorodność europejskich siedlisk i poznaj urocze, piękne ptaki z ich fascynującymi, nowymi umiejętnościami. W nagradzanej adaptacji Na Skrzydłach: Ptaki Oceanii wyrusz w podróż po zapierających dech w piersiach lądach Oceanii. Poznaj ptaki z okolic Australii i Nowej Zelandii oraz zupełnie nowe zasoby i mechaniki, które urozmaicą twoją przygodę z tworzeniem rezerwatu przyrody. Wraz z pakietem Wingspan (Na Skrzydłach): Sezonowy Zestaw Dekoracyjny otrzymasz nieograniczony dostęp do 7 sezonowych teł, które pojawiły się do końca 2021 roku, wraz z zupełnie nowymi, pasującymi portretami, dostępnymi tylko w tym pakiecie! Dzięki temu DLC będziesz mógł grać na swoim ulubionym tle, kiedy tylko zechcesz. Czy jest to tło zimowe w środku lata, czy wielkanocne w zimie - nie musisz czekać na konkretną porę roku, aby z niego skorzystać; jesteś wolny jak ptak i możesz wybierać, co i kiedy chcesz! Odkryj różnorodność lasów dzięki Zestawowi Dekoracyjnemu "Puszcze Świata". Pakiet zawiera 6 zachwycających, cyfrowo malowanych teł lasów wraz z 6 portretami gracza, przedstawiającymi ich mieszkańców.