Chess Battle
Rozwijaj swoje taktyczne myślenie dzięki najpopularniejszej grze na świecie. Popraw swoje umiejętności szachowe i odkryj w sobie arcymistrza! Twoje umiejętności zostaną wystawione na próbę przez graczy z całego świata w trybie online – zmierz się z przeciwnikami o podobnym poziomie, zdobywaj monety i awansuj w rankingu aż dojdziesz na sam szczyt! Graj w szachy offline ze znajomymi twarzą w twarz, ucz się szachowych sztuczek dzięki całej masie łamigłówek, rywalizuj w trybie online… lub zmierz się z jednym z najsilniejszych silników szachowych – Stockfish!