Weedcraft Inc
Weedcraft Inc zagłębia się w świat produkcji, hodowli oraz sprzedaży zioła w Ameryce, oferując graczowi szczegółowy wgląd w finanse, politykę i aspekty kulturowe burzliwego związku tego kraju z kłopotliwą, ale i obiecującą rośliną. Przyszli konopni magnaci będą zmuszeni do obrotnego dysponowania zasobami podczas kierowania produkcją i dystrybucją swojego produktu. Hoduj pierwszorzędne rośliny, krzyżuj je w celu tworzenia nowych odmian czarciego zioła, zatrudniaj pracowników i doglądaj ich rozwoju oraz przygotuj się na stawienie czoła konkurencji. Tak jak w prawdziwym życiu, branża “zielarska” stwarza wiele okazji oraz kupę problemów. Zadecyduj gdzie i kiedy podjąć ryzykowną decyzję w celu zwiększenia wpływów, lecz uważaj, policja i politycy kierować się będą własnymi motywami. Weedcraft Inc wnika w ważny oraz kontrowersyjny temat, przedstawiając go wnikliwie i ze szczegółami. Jednocześnie stawia wyzwanie aspirującym władcom skręta szeregiem różnorodnych kampanii i postaci, wymagających różnych taktyk, aby konopne królestwo mogło rozkwitnąć. Bez względu na to czy zechcesz kumać się z politykami, płacić policji na boku, walczyć o wyzwolenie marihuany albo postępować zgodnie z prawem - na końcu wykresy muszą być zielone jak twoja trawa.