Uboat Attack
Pnij się w górę w hierarchii i zostań legendarnym dowódcą. Przejmij kontrolę nad działami okrętu podwodnego i poprowadź go do emocjonujących bitew z potężnymi konwojami wroga! Wykorzystaj torpedy, aby zatopić wrogie armady i awansuj na admirała floty okrętów podwodnych. Ruszaj do taktycznych bitew morskich przeciwko flotom przeciwnika! Eksploruj podwodne obszary arktycznych pustkowi, kanionów, otchłani i zatopionych świątyń, aby zyskać przewagę taktyczną i przygotować zasadzkę. Bierz udział w wydarzeniach morskich, misjach taktycznych i wyzwaniach, aby zdobywać cenne zasoby. Zdominuj morza i pokaż swoje umiejętności morskie. Funkcje: - Różnorodność autentycznych okrętów: Śledź i niszcz prawdziwe okręty wojenne z precyzją. - Realistyczne efekty uszkodzeń: Doświadcz intensywnych scenariuszy walki z różnymi rodzajami obrażeń. - Trzy tryby gry: Weź udział w bitwach morskich, wyzwól terytoria lub wykonaj jak najwięcej misji. - Ulepszenia i amunicja: Zwiększ statystyki swojego okrętu podwodnego i wyposaż go w różne typy rakiet. - Dopalacze: Zyskaj przewagę dzięki dopalaczom, takim jak pancerz, wsparcie powietrzne, natychmiastowe przeładowanie, termowizja i wiele więcej. - Misje bonusowe: Namierz i zniszcz wszystkie wrogie samoloty. - Oszałamiająca grafika i lokacje: Zanurz się w grze dzięki realistycznej oprawie wizualnej. Czy jesteś gotowy na ostateczny symulator wojny morskiej?