Koleje są twoje w Train Sim World 5! Okiełznaj tory i oswój pociągi Londynu z UK Regional Edition – czekają na ciebie nowe wyzwania i obowiązki! Opanuj sztukę jazdy po torach za sterami pojazdów parowych, spalinowych i elektrycznych w intuicyjnym CENTRUM SZKOLENIOWYM. Naucz się podstaw obsługi pociągów, a następnie wykorzystaj nowo nabyte umiejętności na angielskich trasach kolejowych! Uważaj, bo stracisz głowę dla miejskiego chaosu na trasie WEST COAST MAIN LINE. Steruj połączeniami pomiędzy Euston i Milton Keynes z pełnej detali kabiny Northwestern Class 350. Nowy sposób rozgrywki! W TRYBIE KONDUKTORA przejmujesz rolę strażnika/konduktora na dowolnej trasie. DYNAMICZNA ZMIANA TRASY: wykonuj szybkie podróże na trasach, włączając się do akcji na dowolnej stacji. MAPA NA ŻYWO: Obserwuj każdą trasę z lotu ptaka i zaznajom się z położeniem stacji. Z CREATORS CLUB, TRYBEM FOTOGRAFICZNYM i innymi, wyrusz w swoją podróż, na własnych zasadach. Niektóre funkcje w grze, w tym komunikacja online i inne funkcje online, mogą nie być dostępne na koncie dziecka Xbox. Na konsolach Xbox „dziecko” oznacza gracza poniżej 13. roku życia, chyba, że lokalne prawa stanowią inaczej. Uwaga: W związku z możliwościami konsoli serii Xbox One (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) oraz konsoli Xbox Series S użytkownicy z nich korzystający mogą spodziewać się innych rozkładów jazdy i warstw, które są dopasowane do wydajności danej platformy. By dowiedzieć się więcej, przejdź do Centrum wsparcia Dovetail Games i wyszukaj „Train Sim World 5 FAQ”.