Ten dodatek jest dostępny wyłącznie dla konsoli Xbox Series X/S oraz na PC. Uwaga: Aby zapewnić sobie jak najlepsze wrażenia z rozgrywki, należy nabyć Train Sim World 5: Antelope Valley Line, które jest sprzedawane osobno. Północnoamerykański klasyk gotowy do obsługi kolei Południowej Kalifornii: szacowna i solidna lokomotywa F59PHR zasili flotę Metrolink na liniach Antelope Valley i San Bernardino! F59PH zaprojektowano w latach 80. na podstawie lokomotywy towarowej GP59 jako nowy sprzęt do przewożenia pasażerów. Dzięki 3000 koni mechanicznych i systemowi zasilania HEP, lokomotywa F59PH znajdowała się w czołówce pojazdów zdolnych do obsługi nawet najbardziej przeładowanych harmonogramów. Flota tych pojazdów została zamówiona przez Metrolink w latach 90., a celem było wzbogacenie ruchliwej, kalifornijskiej sieci kolejowej. Wraz z upływem lat rozwijała się również technologia, ale pomimo dwóch nowszych diesli w obsłudze, F59PH nadal można spotkać na torach, tym razem jednak jako F59PHR – model przebudowany zgodnie z nowoczesnymi standardami emisyjnymi.