Frankfurt wita! Przejmij stery regionalnych, pasażerskich i międzymiastowych połączeń w Train Sim World 5. Ogromna stacja Frankfurt (Main) Hbf jest uważana za jedną z najważniejszych stacji w Niemczech. Obowiązuje ruch w każdym kierunku. Poprowadź skład ICE i pociągi regionalne na zachód od miasta i mknij przez dolinę Kinzig do szybkobieżnego rozjazdu w mieście Fulda. Czeka cię nie tylko wychylne nadwozie DB ICE-T, ale również cała śmietanka Deutsche Bahn. Od klasycznej kabiny DB BR 114 do nowoczesnych ekranów DB BR 193 Vectron – w przerwie od sterowania ICE obsługuj regionalne połączenia pasażerskie i transportuj ciężkie ładunki. Zostań maszynistą lub konduktorem obsługującym połączenia pasażerskie DB w Train Sim World 5 i mknij po zróżnicowanych torach pomiędzy miastami Frankfurt i Fulda. Ciesz się wybuchową mieszanką różnorodnych składów na nieustannie zmieniającej się trasie – czekają cię zarówno superszybkie trasy, jak i wymagające wychylenia zakręty. Uwaga: W związku z możliwościami konsoli serii Xbox One (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) oraz konsoli Xbox Series S użytkownicy z nich korzystający mogą spodziewać się innych rozkładów jazdy i warstw, które są dopasowane do wydajności danej platformy. By dowiedzieć się więcej, przejdź do Centrum wsparcia Dovetail Games i wyszukaj „Train Sim World 5 FAQ”.