There's a Gun in the Office
"Zostałeś porwany i musisz się wydostać, ale na szczęście w biurze jest broń. Niestety, twój porywacz codziennie wraca do domu, więc musisz zacierać ślady, gdy wychodzisz z celi. Wykorzystaj każdy mijający dzień, aby zbliżyć się do pistoletu, aż w końcu będziesz mógł wyjść. Wyobraź sobie, że jesteś uwięziony, porwany i ścigasz się z czasem, aby uciec. Zamknięty w pokoju, w którym nie ma nic do ochrony, a nawet jedzenia. Stajesz przed przerażającym wyzwaniem: twoi porywacze powracają każdego dnia, więc każde twoje działanie musi być idealnie dyskretne. Za każdym razem, gdy opuszczasz swój pokój, musisz zostawić wszystko dokładnie tak, jak je znalazłeś - lub zaryzykować wszystko. Masz pięć dni - od poniedziałku do piątku - na odkrycie drogi ucieczki. Jeśli ci się nie uda, nie przeżyjesz. Liczy się każda decyzja. Czy uda ci się przechytrzyć porywaczy i uciec na czas, czy też zostaniesz uwięziony na zawsze? Czas ucieka."