TERMINATOR: RESISTANCE - COMPLETE EDITION
Przyszłość nie została jeszcze zapisana… Weź los w swoje ręce z Terminator: Resistance - Complete Edition! Zestaw zawiera ulepszoną wersję Terminator: Resistance,licencjonowanej gry FPS w świecie Terminatora, rozszerzenie fabularne Annihilation Line z Kylem Reese, a także Infiltrator Mode, który pozwoli graczom kontrolować kultowego Infiltratora T-800 series.