Team17 Indie Collection
Zestaw Team17 Indie Collection oferuje ekscytujący zestaw gier niezależnych od utalentowanych twórców w pakiecie, którego nie wolno przegapić! Zawartość: The Escapists – spróbuj zyskać wolność w przebojowej grze o ucieczkach z więzienia The Escapists: The Walking Dead – przeżyj spotkanie z Żywymi trupami w błyskotliwej wersji The Escapists z zombi! Overruled! – wyjątkowy brawler, w którym gracze zmieniają zasady w trakcie gry! Schrodinger's Cat and the Raiders of the Lost Quark – platformówka logiczna w świecie fizyki kwantowej Penarium – unikaj morderczych pułapek w szalonej zręcznościowej grze 2D. Sheltered – pełna emocji postapokaliptyczna gra survivalowa. Beyond Eyes – poprowadź niewidomą dziewczynkę przez zmieniającą życie podróż. LA Cops – pełen akcji trójwymiarowy shooter z widokiem z góry, w klimacie policji lat 70. Not A Hero: Super Snazzy Edition – zakręcone spikselizowane dzieło akcji w 2,25D od Roll7. OlliOlli 2 XL Edition – najlepsza wersja uznanej gry o jeździe na deskorolce.