Penarium
Penarium to walka o życie na złowrogiej cyrkowej arenie, której uczestnicy, niczym starożytni gladiatorzy, muszą dostarczyć rozrywki sadystycznej publiczności. W tej szalonej, arkadowej grze 2D gracz wciela się w rolę Willy'ego, który, aby przeżyć, musi biegać, skakać oraz unikać mnóstwa zabójczych pułapek. Jeżeli ci się uda, Willy zostanie mistrzem Penarium. Jeżeli zawiedziesz, umrze w najstraszliwszy z możliwych sposobów ku uciesze szalejącego tłumu. Pokieruj biednym Willym i pokonaj okrutny tor przeszkód w grze solowej oraz w lokalnym trybie współpracy i rywalizacji dla dwóch graczy.