Tavern Manager Simulator
Tavern Manager Simulator to ekscytujący proces przebudowy, rozbudowy i ulepszania tawerny. Przyjmij różne podejścia do prowadzenia lokalu i sprostaj wyzwaniom świata zewnętrznego, aby stworzyć własną, unikalną historię. Odbudowa tawerny Odnów swoją przestrzeń roboczą, kup zasoby i zacznij obsługiwać klientów, aby zarobić pieniądze na dalsze modernizacje i ulepszenia swojego lokalu. Gotuj pyszne dania Wlewaj piwo do dużych kufli. Wrzuć warzywa do kotła, posiekaj i zmiękcz mięso. Im więcej czasu spędzisz na gotowaniu, tym bardziej zręczne staną się twoje potrawy. Obsługuj swoich klientów Szybka i wysokiej jakości obsługa klienta jest kluczem do sukcesu tawerny. Wszyscy klienci oczekują, że ich stolik zostanie natychmiast wypełniony kuflami piwa i przekąskami, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Zostań sławnym mistrzem tawerny Zamawiaj piwo i zasoby do gotowania na czas. Utrzymuj ogień na stanowiskach pracy. Kontroluj jakość jedzenia i napojów. Kupuj ulepszenia tawerny, które sprawią, że praca będzie bardziej wydajna. A sława twojej tawerny rozprzestrzeni się po całym królestwie!