Sacred Citadel
Niegdyś spokojna kraina Ankarii znalazła się w śmiertelnym niebezpieczeństwie. Imperium zła Popielców zniewoliło jej mieszkańców i z pomocą przypominających orków Grimmoków chce zniszczyć Serafie, które przysięgły chronić jej ziemie. Aby pokonać imperium, będziesz musiał dowieść swej sprawności dosiadając przerażających wierzchowców, zdobywając umiejętności, które pozwolą wstrząsać ziemią i łupiąc potężną broń i cenne skarby. Wspólnie ze znajomymi wstąpcie do ruchu oporu!