Night Slashers: Remake
Night Slashers to trzymająca w napięciu gra typu beat'em up w tematyce horroru, rozgrywająca się w koszmarnym świecie pełnym krwiożerczych nieumarłych i niewypowiedzianych okropieństw. Wciel się w jednego z czterech bohaterów, którzy walczą z hordami nadprzyrodzonych wrogów i przerażających potworów. W Night Slashers nie walczysz tylko o przetrwanie - walczysz o ocalenie świata przed apokalipsą. Dołącz do walki, poczuj adrenalinę i doświadcz wszechobecnej grozy. Twoje najmroczniejsze koszmary czekają... Night Slashers to klasyczna gra arkadowa z 1993 roku, która do dziś uchodzi za jedną z najlepszych pozycji w gatunku bijatyk! Rozgrywka składa się z siedmiu etapów, z których każdy podzielony jest na kilka sekcji. Aby przejść dalej, należy poruszać się od lewej do prawej strony, walcząc z falami wrogów. Próba przejścia dalej bez wyeliminowania wrogów wstrzymuje przewijanie ekranu, do momentu, w którym wszystkie zagrożenia zostaną wyeliminowane. Po dotarciu do końca każdego poziomu czeka nas kulminacyjne starcie z potężnym bossem.