RollerCoaster Tycoon 3 Complete Edition
Twój park. Twoje zasady Cokolwiek chcesz stworzyć, w grze RollerCoaster Tycoon 3 znajdziesz odpowiednie narzędzia i będziesz mieć swobodę budowania parku rozrywki z Twoich marzeń. Zarządzaj jak potentat w branży i dotrzyj na szczyt Kontroluj finanse, sklepy, usługi i personel parku rozrywki, aby odnosić sukcesy w kilkunastu scenariuszach. Zostań prawdziwym potentatem w branży i rozwijaj obiecującą karierę lub stwórz swój idealny park rozrywki bez martwienia się o pieniądze w trybie piaskownicy. Zaspokajaj potrzeby swoich gości i dbaj o bezproblemowe funkcjonowanie Twojego parku rozrywki, aby odnieść sukces. Przygotuj się na zmoczenie i dziką rozrywkę dzięki dodatkom Soaked! i Wild! Edycja Kompletna obejmuje zawartość z dodatków Soaked! i Wild! Zmierz się z dodatkowymi wyzwaniami związanymi z budową zachwycających parków wodnych i spektakularnych wybiegów dla dzikich zwierząt oraz zarządzaniem nimi. Skorzystaj z atrakcji Przejedź się stworzonymi przez siebie kolejkami górskimi dzięki wyjątkowemu trybowi kamery zastosowanemu w grze RollerCoaster Tycoon 3. Mnóstwo możliwości Możesz wypełnić swój tętniący życiem park ponad 300 kolejkami górskimi i atrakcjami, 500 elementami scenerii, 60 sklepami i punktami usługowymi oraz 20 zwierzętami, o które możesz się troszczyć. Projektowanie gości Za pomocą narzędzia Peep Designer możesz tworzyć własnych gości i przekonać się, jak oceniają Twoje dzieła. MixMaster Zachwyć swoich gości przygotowanymi osobiście pokazami laserów i fajerwerków.