Riddled Corpses EX
Riddled Corpses EX to strzelanka typu twin-stick wykonana w stylu gier arkady z 8/16 bitami. Podróżuj przez różne miejsca pełne niebezpieczeństw i wielkich szefow. Wybierz mądrze postać i dobrze wykorzystaj swoje umiejętności i przedmioty specjalne (zegar, dynamit i wieżyczki), aby rozwijać i niszczyć źródło zła! - Szybka akcja 60 FPS - Lokalna gra dla dwoch graczy - 6 postaci ze zmiennymi statystykami i umiejętnościami - Tryby zręcznościowe, fabularne i przetrwania - System Combo - Jakość muzyki chiptuńskiej - Zarejestruj swoje najlepsze wyniki w internetowym rankingu!