UNDER DEFEAT
KLASYKA W ODCHYLONEJ FORMIE „Under Defeat” to strzelanka horyzontalna, w której pilotujesz śmigłowiec mogący poruszać się w ośmiu kierunkach. Wciągająca, przystępna rozgrywka z użyciem dwóch przycisków – ognia i bomby – sprawia, że nie sposób się od niej oderwać. O jej oryginalności stanowi przede wszystkim mechanika odchylenia: przy skręcie oddane strzały odchylają się nieznacznie w lewo lub w prawo, umożliwiając taktyczne, podkręcane ataki. Gracz ponadto dysponuje niewielką jednostką wsparcia, która prowadzi niezależny ogień. Jej naładowanie wymaga jednak wstrzymania ostrzału, co nadaje rozgrywce fluktuujący, rzadko spotykany w gatunku rytm. NOWE DODATKI Między tytułami na automaty a grami ogrywanymi w domu istnieje zasadnicza różnica, stąd też „Under Defeat”, od czasu swojej premiery w salonach gier w 2005 r. doczekało się szeregu ulepszeń. Tryb New Order przystosowuje grę do współczesnego formatu 16:9, a oprawa wzbogaciła się o tekstury w wyższej rozdzielczości oraz aż cztery ścieżki dźwiękowe do wyboru. Wśród nich pojawia się zupełnie nowe udźwiękowienie oryginalnego kompozytora gry, Shinjiego Hosoe, znanego także z pracy nad takimi tytułami, jak Ridge Racer, Tekken, Street Fighter EX, SuperSweep i wiele innych. Fanom oryginału udostępniono również opcję gry w niezmienionym, klasycznym formacie z czasów automatów. Doświadcz porywającej akcji na swój sposób! ROZWAŁKA W STYLU RETRO „Under Defeat” to prawdziwy klasyk, który trafił do japońskich salonów gier przed ponad dwiema dekadami. Dzieło studia G.rev w ciągu lat zawitało na szereg platform, w tym na Dreamcast w 2006 r. – w wiele lat po zaprzestaniu przez producenta oficjalnego wsparcia dla konsoli. Wydanie z 2024 r. stanowi ostateczną wersję tego tytułu, wzbogaconą o całą wydaną w przeszłości zawartość, którą weterani gatunku pieczołowicie opracowali pod port na współczesne platformy. NIEKOŃCZĄCA SIĘ WOJNA „Under Defeat” nie przenosi graczy do niezrozumiałego uniwersum science fiction. Gra zamiast tego osadzono w retrofuturystycznym świecie, w którym niemieckojęzyczne Imperium toczy wieloletnią wojnę z angielskojęzyczną Unią. Obie strony są u kresu sił i odniosły ciężkie straty, lecz wizja pokoju wciąż wydaje się niemożliwością. Czy niszczycielski konflikt kiedykolwiek ustanie? Zagraj, by się o tym przekonać!