Pure Farming 2018
Ruszaj w świat i rozwijaj swoje rolnicze imperium na czterech kontynentach! Spróbuj swoich sił we wszystkich możliwych aspektach współczesnego rolnictwa, takich jak hodowla zwierząt, sadownictwo, szklarnictwo, uprawa polowa czy produkcja biomasy. Korzystaj z pieczołowicie odtworzonych pojazdów takich marek jak Zetor, Landini, McCormick, Gregoire, DAF, Mitsubishi i wiele innych. Podróżuj pomiędzy gospodarstwami położonymi we Włoszech, w Kolumbii, Japonii i w stanie Montana w USA. Uprawiaj rośliny charakterystyczne dla określonych regionów i korzystaj ze specjalistycznych maszyn niewidzianych dotąd w symulatorach rolniczych, takich jak sadzarka do ryżu, kombajn do juty i inne. Wybieraj spomiędzy trzech różnych trybów gry prezentujących trzy odmienne podejścia do rozgrywki: ciesz się wolnością prowadzenia współczesnego gospodarstwa w trybie „Swobodna rozgrywka”, opanuj tajniki rolnictwa w trybie „Moje pierwsze gospodarstwo” lub sprawdź swoje umiejętności w „Wyzwaniach rolniczych”.