Moving Out Deluxe Edition
Zostań ekspertem od przeprowadzek w grze Moving Out Deluxe Edition! W tej edycji otrzymasz: - grę Moving Out - pakiet „Employees of the Month” - dodatek „Raj przeprowadzek” Moving Out Moving Out to zwariowany symulator przeprowadzki oparty na zasadach fizyki, w którym „kanapowa współpraca” nabiera nowego znaczenia! Chcesz spróbować sił w biznesie przeprowadzkowym? Jako świeżo upieczony specjalista do spraw aranżacji i relokacji umeblowania przyjmujesz zlecenia spływające z całego tętniącego życiem miasta Packmore. Smooth Moves nie jest wprawdzie największą firmą przeprowadzkową, ale jej ambitni pracownicy podejmą się każdego, nawet najdziwniejszego zadania. Rozwijaj firmę, zatrudniaj barwne postacie i ratuj mieszkańców miasta z meblowych tarapatów! Employees of the Month Pack Pakiet „The Employees of the month” sprawi, że kariera w firmie Smooth Moves nabierze rozmachu. Każdy z członków ekipy przeprowadzkowej przejawia zamiłowanie do pracy fizycznej i chce zostać w firmie po okresie próbnym. Stwórz najznakomitszą firmę przeprowadzkową w Packmore dzięki zaufanej ekipie specjalistów! Movers in Paradise Witaj w Raju przeprowadzek — najnowszym dodatku do gry Moving Out: Szalone Przeprowadzki. Przejdź 24 nowe, pełne przygód poziomy w tropikach, aby rozwiązać zagadkę legendarnego „transportu wszech czasów”! Odkryj nowe szalone zasady gry, przeszkody i przeciwników, którzy przetestują Twoje umiejętności przeprowadzkowe i komunikacyjne. Pomogą Ci w tym czterej nowi specjaliści ds. przeprowadzek: Tooki, Gilly, Coco i Clawdius, którymi można też grać na poziomach podstawowej wersji gry!