Moving Out - Movers In Paradise
Spakuj torby i nie zapomnij zabrać paszportu przeprowadzkowicza! Ruszamy na integracyjny weekend na wyspie Packmore! Witaj w Raju przeprowadzek — najnowszym dodatku do gry Moving Out: Szalone Przeprowadzki. Przejdź 24 nowe, pełne przygód poziomy w tropikach, aby rozwiązać zagadkę legendarnego „transportu wszech czasów”! Odkryj nowe szalone zasady gry, przeszkody i przeciwników, którzy przetestują Twoje umiejętności przeprowadzkowe i komunikacyjne. Pomogą Ci w tym czterej nowi specjaliści ds. przeprowadzek: Tooki, Gilly, Coco i Clawdius, którymi można też grać na poziomach podstawowej wersji gry! Tooki: „Co dwie taśmy klejące to nie jedna!” — to motto Tooki. Zawsze chętnie przyjmuje nowych pracowników pod swoje skrzydła i sprawia, że zespół wznosi się na wyżyny swoich możliwości. Tylko nie stawiaj jej obiadu — jej rachunek jest zawsze ogromny! Coco: Coco to ciężki orzech do zgryzienia. Dorastał razem ze swoimi pięćdziesięcioma głośnymi braćmi i dlatego ceni sobie ciche i samotne wieczory na plaży w towarzystwie wyłącznie własnych myśli i kolekcji znaczków. Ale jeżeli nawiążesz z nim rozmowę o egzotycznych meblach, natychmiast się otworzy! Gilly: Tego kwiatu jest pół światu, ale trudno byłoby znaleźć drugą Gilly! Pochodzi z rodziny królewskiej, ale uciekła ze swojego zamku z piasku, aby realizować marzenia o organizowaniu przeprowadzek. A przynajmniej taką historyjkę sprzedaje wszystkim zainteresowanym przy automacie z napojami. Trudno powiedzieć, ile w tym prawdy... Clawdius: Ten wiecznie zajęty administrator uwielbia papierologię i podpisywanie formularzy, ale gdy w końcu są do przeniesienia jakieś kartony, Clawdius jest pierwszy do pomocy! W nocy uwielbia wyliczać wszystkie konstelacje gwiazd na niebie. Zapnij pasy, nasmaruj się kremem do opalania i ruszaj na wyspę Packmore do Raju przeprowadzek!