Mortal Shell II: Devout Edition
Mortal Shell II: Devout Edition zawiera podstawową wersję gry, a także wyjątkowy zestaw Obsydianowych skórek dla wszystkich ośmiu grywalnych powłok. Mortal Shell II to samodzielna kontynuacja gry Mortal Shell, która znacząco rozwija założenia oryginału, oferując szybszą i bezwzględną walkę, głębszy system projektowania broni z bogatymi opcjami ulepszeń oraz nacisk na swobodną eksplorację w kompaktowym, otwartym świecie. ICH CIAŁO TO TWOJA BROŃ: Ciała wybitnych wojowników są rozsiane po zniszczonym świecie Mortal Shell II. Po ich odkryciu można przejąć kontrolę nad każdym z nich, budząc ich wrodzoną siłę i opanowane do perfekcji umiejętności. Rozwijaj własny styl walki, wykorzystując unikalne zdolności każdego wojownika, i odkrywaj ich sekrety poprzez odnajdywanie utraconych wspomnień. OCZYŚĆ ZRUJNOWANY ŚWIAT: Kompaktowy, otwarty świat Mortal Shell II połączony jest krętych ścieżkami, których strzegą zdesperowani i fanatyczni przeciwnicy. Na graczy, którzy zdecydują się na wędrówkę, czekają nagrody w postaci nowych wojowników do opętania, dodatkowych elementów fabularnych, potężnej i niezwykłej broni, ulepszeń, osobliwości i wielu innych. Przemierzaj opuszczone świątynie starożytnych bóstw, zakazane lasy i lodowate grobowce, aż po cytadele wykute w kościach. Pomiędzy tymi utraconymi punktami orientacyjnymi rozsianych jest ponad 60 lochów, a każdy z nich stanowi wymagający sprawdzian dla talentów i broni zebranych podczas Twojej podróży. DETRONIZUJ FAŁSZYWYCH BOGÓW: Kontrolujesz Zwiastuna (Harbinger) – istotę, która musi odzyskać skradzione jaja Undermethera, obecnie bezwzględnie strzeżone przez groteskowe, niebezpieczne stworzenia. System walki w Mortal Shell II jest zwinny i ekspresyjny. Wskaźniki kondycji (staminy) zostały usunięte, a opcje egzekucji ulepszone, co zapewnia kinetyczną i chaotyczną fantazję o mrocznej potędze. Precyzja spotyka się z intensywnością w walce o wysoką stawkę.