Monstrum
Znajdujesz się na opuszczonym statku towarowym i próbujesz jakoś uciec, unikając przy tym jednego z przerażających drapieżników Monstrum. Śmierć oznacza koniec. Jeśli zginiesz w Monstrum, musisz zaczynać wszystko od nowa. Ponieważ każdy z potworów ma własną strategię, zdolności i słabości, musisz nieustannie się starać, aby przechytrzyć prześladowcę na tym proceduralnie tworzonym statku. Czy przetrwasz Monstrum?