Minecraft Dungeons
W tej nowej grze akcji osadzonej w świecie Minecrafta i inspirowanej klasycznymi grami RPG typu dungeon crawl weźmiesz udział w niezapomnianych starciach! Zapuść się w lochy w pojedynkę lub ze znajomymi! W drużynie liczącej do czterech graczy przedrzyjcie się przez zróżnicowane poziomy pełne przeciwników i skarbów, aby u kresu tej epickiej podróży uratować osadników i pokonać złego Arcysadnika! Odkryj zbrojownie pełne potężnego oręża i przedmiotów, które posłużą ci do zgładzenia hord całkiem nowych i zajadłych przeciwników. Heroiczna walka lub nie mniej heroiczna ucieczka zaprowadzi cię do kanionów, bagien oraz, co oczywiste, kopalni! Każdy poszukiwacz przygód dość odważny (lub nierozważny), aby zapuścić się w ten piękny świat stworzony z bloków, będzie potrzebował dobrego wyposażenia. Chwytaj więc za broń! Podziemny creeper! Staw czoła zupełnie nowym, paskudnym mobom podczas emocjonującej przygody inspirowanej klasycznymi grami RPG typu dungeon crawl. Tryb wieloosobowy! Maksymalnie 4 graczy może zapuścić się w lochy w trybie współpracy. Nowa moc! Odblokuj dziesiątki unikatowych przedmiotów i rzucanych na broń zaklęć, dzięki którym wykonasz niszczycielskie ataki specjalne. Możliwości! Spersonalizuj swoją postać i wybierz swój styl walki: wykończysz wrogów wprawnymi ciosami wyprowadzanymi z bliska, pociskami z tylnej linii, czy może wbijesz się w środek ciżby mobów pod osłoną ciężkiej zbroi? Epickość! Odkrywaj poziomy pełne skarbów, aż dotrzesz do złego Arcysadnika i pokonasz go raz na zawsze!