Minecraft Dungeons: Ukryte głębiny
Zanurz się w niesamowitym świecie podczas swojej kolejnej przygody z nowym dodatkiem DLC Minecraft Dungeons: Ukryte głębiny! Odłamek Kuli władzy niesiony prądem wody trafił w przepastne głębiny i spowodował przebudzenie stworzeń, które od dawna drzemały w morskiej toni. Twoim zadaniem będzie uwolnienie wodnego świata od niszczycielskiego wpływu odłamka. Pośród zaginionych skarbów czają się legiony wszelkiej maści utopców, dlatego musisz zachować zimną krew. Naturalne piękno oceanu może odwrócić uwagę od niebezpieczeństw kryjących się głębokich, ale nowe bronie, sprzęt i artefakty sprawią, że misja będzie przebiegać płynnie i bez niepotrzebnych komplikacji.