FixForce
Skacz, wspinaj się i wystrzeliwuj znajomych w tej pełnej chaosu platformówce ewakuacyjnej dla maksymalnie 6 graczy! Złap za swoją kluczowiertarkę i buduj drogi, znajduj części zamienne oraz reperuj popsute maszyny w tętniącym życiem postapokaliptycznym świecie. \r\n\r\nBUDUJ ZE ZNAJOMYMI\r\n\r\nJako roboty należące do brygady FixForce razem z maksymalnie 5 innymi znajomymi będziecie wznosić wieże i pomosty ze złomu, improwizując konstrukcje do wspinaczki po całym placu budowy. Przybywajcie sobie na ratunek, gdy któreś z was znajdzie się w tarapatach, i pamiętajcie, że to, jak wysoko lub daleko zajdziecie, jest ograniczone jedynie ilością złomu, który zdołacie znaleźć.\r\n\r\nZNAJDUJCIE I NAPRAWIAJCIE\r\n\r\nW każdej rundzie ty i twoja drużyna zostaniecie zrzuceni w pobliże będących w opłakanym stanie maszyn, które wymagają pilnych napraw. Gdy już je znajdziecie, zróbcie użytek z waszych kluczowiertarek, aby przeczesać okolicę w poszukiwaniu idealnych części zamiennych i nadać maszynom drugie życie, nim skończy się wasza zmiana. Kto wie, może złapiecie się paru dorywczych robót, żeby podreperować wasze finanse…\r\n\r\nZAGROŻENIA W MIEJSCU PRACY\r\n\r\nPraca pracy nierówna, ale wszystkie pełne są zagrożeń i sfiksowanych robotów, które nie stronią od przemocy. Miej oczy szeroko otwarte, aby chronić siebie, swoich znajomych oraz wasze cenne wieże i mosty przed ich niszczycielskim gniewem, nim zejdziesz z placu budowy.\r\n\r\nTYLKO NIE STRAĆ GŁOWY\r\n\r\nFixForce to synonim niezawodności, a zadania wysokiego ryzyka to wasz chleb powszedni. Jeśli któryś z członków brygady się przewróci, wpadnie do wody lub podpadnie sfiksowanemu botowi, to pozostali znajomi mogą odzyskać jego głowę i zatknąć na innym ciele. Nówka sztuka!\r\n\r\nZALETY ZAWODU\r\n\r\nPraca jest nieubłagana, tak jak i twoja determinacja! Każda udana naprawa zasila twoje konto bankowe, pozwalając ci zdobyć nowe narzędzia, aby zwiększyć wydajność i stawić czoła nawet najtrudniejszym wyzwaniom w zamian za kilka nietypowych poprawek twojego stroju roboczego.\r\n\r\nPosługuj się kluczowiertarką: skorzystaj ze swojego wbudowanego elektronarzędzia, aby naprawiać maszyny, wznosić wieże oraz mosty, odzyskiwać utracone głowy znajomych i miotać przedmiotami.