Minecraft Dungeons: Płomienie Netheru
W Minecraft Dungeons zaraz zrobi się gorąco za sprawą najnowszego dodatku DLC Płomienie Netheru! Wyrusz do serca Netheru w sześciu nowych misjach, podczas których odkryjesz znane biomy w zupełnie nowy sposób. Czekające cię przygody przyniosą nowe artefakty, broń i wyposażenie wszystkim, którzy są wystarczająco odważni, aby zmierzyć się z ognistym gniewem groźnych mobów Netheru. Nie wszystkie jednak istoty są przerażające i chcą cię dorwać, ponieważ spotkasz też małego ghasta! Ponadto otrzymasz dwie nowe skórki! Zdobądź najnowszy dodatek i nie przegap najbardziej ambitnej zawartości, jaka pojawiła się w Minecraft Dungeons do tej pory.