Mega Man X Legacy Collection 2
Zagraj w pozostałe tytuły sagi Mega Man X dzięki tej kolekcji czterech gier! Pakiet obejmuje dwie generacje gier i prezentuje rozwój serii dzięki tytułom Mega Man X5, X6, X7 oraz X8. Mega Man X i jego sojusznik Zero powracają jako grywalne postacie, pozwalając graczom przedzierać się przez trudne etapy wymagające skakania i strzelania z działka naramiennego X lub przecinania wrogów mieczem energetycznym Zero. Tytuły z pakietu Mega Man X Legacy Collection 2 zostały wzbogacone o wiele nowych funkcji. Sprawdź, co potrafisz, w nowym trybie X Challenge, stając do walki z dwoma bossami naraz. Zajrzyj do ogromnego muzeum pełnego rzadkich grafik i katalogów klasycznych towarów, zawierającego także listę odtwarzania z nostalgicznymi reklamami i nie tylko. Kolekcja zawiera też film animowany, którego akcja ma miejsce przed wydarzeniami z Mega Man X i przedstawia początki głównego przeciwnika w grze — Sigmy. To najlepszy sposób na poznanie drugiej połowy emocjonującej serii Mega Man X.