Little Nightmares
Wkrocz do mrocznego świata Little Nightmares i przeżyj niezwykłą przygodę, podczas której zmierzysz się z lękami z dzieciństwa! Pomóż Six uciec z Paszczy – wielkiego, tajemniczego statku pełnego niegodziwych, wiecznie głodnych istot... Udaj się w podróż i odwiedź dziwaczny domek dla lalek będący więzieniem, z którego musisz uciec, a zarazem wielkim placem zabaw, na którym możesz się wyszaleć. Odkryj w sobie dziecko, by rozbudzić swą wyobraźnię i znaleźć drogę ucieczki!