Little Nightmares Głębiny (DLC)
Podczas gdy pozostali stają na czele ucieczki, Dzieciak wpada do Głębin Paszczy. Nie zdaje sobie sprawy, że to ponure miejsce jest domeną opuszczonej, pełnej gniewu Babci, która nie zamierza nikomu pozwolić odejść. Walcząc o przetrwanie, Dzieciak będzie musiał skakać po unoszącym się wokół gruzie, by nie dać się wciągnąć zdradzieckim wodom, oraz znaleźć sposób na utorowanie sobie ścieżki przez głębiny.