Little Nightmares The Hideaway DLC
Zbiegły Dzieciak budzi się w maszynowni Paszczy — ciemnym i brudnym miejscu zamieszkanym przez Nomy. Odnalezienie i ocalenie tych dziwnych stworzeń to jedyna szansa na ucieczkę z Paszczy, ale skąd właściwie biorą się te wszystkie Nomy? Jakie sekrety kryją w swoim gnieździe?