Lightyear Frontier (Wypróbuj grę)
Prace nad tą grą nadal trwają. Gra może, ale nie musi, zmienić się z biegiem czasu lub zostać wydana jako produkt końcowy. Zakup grę tylko jeśli odpowiada ci jej obecny stan. Załóż międzygwiezdne gospodarstwo we własnym mechu i przeżywaj przygody w otwartym świecie! Zbuduj farmę, spersonalizuj mecha, uprawiaj kosmiczne zboża i odkrywaj ogromny, pełen perspektyw świat z nawet trojgiem znajomych! PILOTUJ I PERSONALIZUJ MECHA Uprawiaj rolę, buduj i odkrywaj w spersonalizowanym mechu! Wytwarzaj nowe części i modyfikacje, aby dopasować mecha do swoich potrzeb. Wybieraj z szerokiego wachlarza opcji, aby stworzyć wielozadaniową maszynę. TWOJA WŁASNA PLANETA Osiedl się na bujnej egzoplanecie w Lightyear Frontier – systemie pełnym zdatnych do zamieszkania światów na obrzeżach galaktyki. Pokonaj przeszkody, aby stworzyć przytulny dom. ROLNICTWO, JAKIEGO JESZCZE NIE BYŁO Wejdź na wyższy poziom rolnictwa dzięki mocy swojego mecha. Wykorzystaj jego potężne narzędzia, aby łatwo siać, podlewać i zbierać plony. Pamiętaj o płodozmianie, aby zwiększyć zbiory. ZBUDUJ OD PODSTAW SWOJE GOSPODARSTWO Stwórz wymarzoną egzofarmę! Zmieniaj otaczający świat, rozbudowując gospodarstwo w pełni rozwiniętą, futurystyczną farmę w stylu retro. Spersonalizuj ją dzięki alternatywnym paletom kolorów i dekoracjom. POMAGAJ INNYM Wysyłaj surowce do odległych kolonii, poznawaj międzyplanetarnych sąsiadów i rozpocznij hodowlę kosmicznego bydła. Wykorzystaj dobrodziejstwo swoich plonów, pomagając innym i tworząc lepsze jutro. PILOTUJ MECHA SOLO LUB W TOWARZYSTWIE Twój mech poradzi sobie z każdym wyzwaniem, na które natkniesz się w tym świecie, ale nie znaczy to, że musisz robić wszystko samodzielnie. Zaproś nawet trójkę znajomych, aby osiedlać się i zwiedzać okolicę w doborowym towarzystwie! Połączcie swoje zasoby, by stworzyć świetnie prosperujące gospodarstwo i wspólnie cieszyć się pomyślnymi zbiorami!