FreeMind S.A.Symulatory
Junkyard Builder Zacznij od zera i zbuduj własne imperium złomowiska w realistycznej, pierwszoosobowej symulacji recyklingu, renowacji i zarządzania firmą. W Junkyard Builder przejmujesz podupadłe złomowisko i przekształcasz je w prosperujący zakład przemysłowy. Szukaj cennych przedmiotów, przetwarzaj materiały, odzyskuj zapomniane skarby i rozwijaj swój biznes krok po kroku. Każdy złom ma potencjał — jeśli wiesz, jak go wykorzystać. 🔧 Od złomu do zysku Twoja podróż zaczyna się od małego, zaniedbanego złomowiska i ograniczonej liczby narzędzi. Eksploruj, zbieraj i przetwarzaj złom, aby generować dochód, a następnie inwestuj zarobione pieniądze w lepszy sprzęt i ulepszenia. Zmieniaj bezwartościowe śmieci w cenne zasoby i buduj samowystarczalny biznes oparty na mądrych decyzjach i wydajnych przepływach pracy. 🔍 Eksploruj i odkrywaj Opuść swoje podwórko i udaj się w różne miejsca pełne porzuconych przedmiotów i ukrytych możliwości. Każda wyprawa może przynieść Ci nagrodę w postaci: Starych pojazdów czekających na odzyskanie Mebli gotowych do renowacji Ukrytych wartościowych przedmiotów, takich jak gotówka, rzadkie przedmioty lub cenne materiały Każda wyprawa to hazard - czy trafisz na złoto, czy wrócisz z pustymi rękami? ♻️ Recykling i automatyzacja Przetwarzanie złomu jest sercem Twojej działalności. Sortuj materiały, korzystaj ze specjalistycznych maszyn i optymalizuj łańcuch produkcyjny, aby zmaksymalizować zyski. W miarę postępów odblokowuj zaawansowany sprzęt i systemy automatyzacji, które przekształcą Twój złomowisko w wydajną przemysłową potęgę. W grze Arena Renovation wcielisz się w rolę jednoosobowego zespołu remontowego, którego zadaniem jest przywrócenie dawnej świetności różnym obiektom sportowym. Wiele z nich uległo zniszczeniu w wyniku upływu czasu lub braku opieki. Nie pozwól odejść im w kompletne zapomnienie - zakasaj rękawy i tchnij w nie nowe życie! Gra oferuje różnorodne zadania, takie jak malowanie ścian, renowacja podłóg, wymiana uszkodzonych krzesełek, naprawa instalacji elektrycznej, itp. Ponadto możesz wypełnić każdą arenę setkami różnych obiektów, które czekają na Ciebie w grze. Każde z zadań wymaga różnych umiejętności i narzędzi, dlatego gracz musi wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie, aby dokładnie ocenić potrzeby obiektu i dostosować swoje działania. Arena Renovation to wciągająca gra, która wymaga dokładności, umiejętności i cierpliwości. To gra dla osób, które lubią projektowanie, remontowanie i przywracanie zniszczonych obiektów do życia. Gra oferuje wiele wyzwań i zadań, które wymagają kreatywności, zdolności manualnych i planowania budżetu, co sprawia, że ​​jest to świetna gra dla osób, które lubią połączenie zabawy z nauką praktycznych umiejętności.