Johnny Ostad's Collection Bundle
Kolekcja gier RPG z gatunku Akcji i Przygody stworzona przez Johnny'ego Ostada. Wydane w latach 2018-2024. SHALNOR LEGENDS: SACRED LANDS W poszukiwaniu dowodów na swoją wartość przed boginią Illerią i chęcią zostania jej mistrzynią, młoda Elfka Rynna wkracza na Święte Ziemie. To piękne, ale zdradzieckie miejsce można opuścić tylko po ukończeniu próby zaprojektowanej przez samą boginię. VOSARIA: LAIR OF THE FORGOTTEN Gra 2D w stylu side-scroll, z użyciem pompy, z różnymi typami wrogów oraz mechaniką skakania na dachy, co urozmaica walkę. Unikaj pułapek, przetrwaj starcia z wrogami i ulepszaj broń oraz wyposażenie, by pokonać wyzwania. SHALNOR LEGENDS 2: TRIALS OF THUNDER RPG z akcją i przygodą, bogata w fabułę. Wciel się w młodego Orka Mogrena i eksploruj całą Wyspę Gromu. DUNGEONS OF SHALNOR Taktyczna gra roguelike z turami. Zawiera mechanikę „Obróć kamerę”, która prowadzi do zarówno oczekiwanych, jak i niespodziewanych rezultatów.